poniedziałek, 26 listopada 2012

Welcome to my world!



Mówiłam, że wrócę, więc jestem  :)
Większość z Was zna mnie z blog.onet.pl, gdzie posługiwałam się nickiem Faith (tu zapewne też mi się to zdarzy, choćby z przyzwyczajenia)
Na tym adresie będziecie mogli znów czytać o losach braci Winchester, lecz tym razem nie będzie im towarzyszyć Katherine Summers, a Caroline Moore. 
Dlaczego znów fan-fiction Supernatural? 
Nie dlatego, że jestem mało kreatywna ( na dowód zapraszam na jeden z moich autorskich blogów  smak-szeptu ), a dlatego, że pisanie o ulubionym serialu sprawia mi ogromną przyjemność.
Nie zdradzę Wam całej fabuły, bo i sama nadal nad nią pracuje, a na prolog zapraszam Was w piątek.
Mam nadzieje, że i tu będę mogła liczyć na wasze szczere komentarze i opinie. 
Postaram się, by ten blog przynajmniej dorównywał,  

No więc... do napisania kochani :)
Pozdrawiam Faith/Katherine/Kathy :D

2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać prologu ;))

    Serdecznie zapraszam na pierwszy rozdział
    http://pocalunek-lowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis dodam prolog :) a Twoj rozdzial przeczytac do 18:00 bo wieczorem roie seans spn i pw choc nowy odc juz widzialam ale bez napisow wiec sama wiesz jak to jest ;)
      faith

      Usuń